Raukea olo:)

Tänään oli taas tanssailupäivä. En tiedä, johtuuko vain omista hassuista ajatuksista vai mistä, mutta hämää, kun se mun tanssiminen näyttää niin luonnottomalta. Enhän tietenkään ole mikään tanssija ja ensimmäistä kertaa elämässäni nyt koetan jotain vastaavaa harrastaa. Osaanhan mä lantiota liikuttaa ja rytmiä noudattaa, mut jotenkin se "sielu" puuttuu. Ylenmääräinen itsetietoisuus ei varmaan ainakaan auta asiaa... En ole vielä päässyt kokonaan eroon ajatuksista, että olen jotenkin muita huonompi, rumempi ja nolompi. Samanlaista se on ollut vuosia, kun tuolla baareissa on hetkutettu lavoilla. Hetkittäin hukkuu huumaan ja liikkeeseen ja tuntee sen riemun, joka kumpuaa sisältä, mutta enimmän aikaa miettii käden kömpelöä liikerataa tai muiden arvostelevia katseita. (huokaus..) Yritän täst edes kovemmin unohtaa ne muut ja keskittyä pitämään hauskaa:)

Aikamoista vuodatusta...

Lopputuloksena kuitenkin oli mahtava reeni ja täysillä vedin, 495 kcal ja max syke 193:).  Oli tän viikon toinen liikuntakerta vasta maanantaisen bodyn jälkeen, jonka jäljiltä by the way oli habat pari päivää vähän hellinä;) Täytyis käydä noissa useemmin, mutta en tosiaan näiltä päällekkäisiltä opiskelukiireiltäni tahdo ehtiä, kun tarviin myös mun sohvahetken...  Sohvasta puheen ollen, äsken nautin vielä iltapalaksi banaanin ja vadelmakeittoa (uusi vähärasvainen tuttavuus!) ja katselin digin kovalevyltä Stylistaa. Mä tarrrrrrrrrviiin noita hetkiä.