Tänään puursin melkein kolme tuntia työhakemuksen parissa. Aivan. Yhden ainoan hakemuksen tekemiseen sain hukattua ihan sairaasti aikaa, kun piti ensin täyttää sellanen valmis lomake ja sitten vielä liittää siihen oma hakemus ja cv ja kuva. Enpä tiedä tuliko nyt ees tarpeeks persoonallinen tai mitään, mut ainakin oon taas aloittanut tän joka keväisen hakuprosessin. Kesätöitä siis kaipailen ja mielellään jotain muuta kuin ainaista kassalla istuskelua. Oon niin kyllästynyt olemaan vaan paikoillani ja tuijottelemaan maitopurkkeja! Täytyy nyt vaan yrittää ja yrittää ni ehkä se sitten palkitaan:) Tuntuu vaan niin epätoivoselta, kun tiedän, että tuhannet muut täyttelee niitä samasia lomakkeita... Jonkun ne aina kuitenkin valitsee. Ihan yhtä hyvin se voisin olla minä:) Niin ja tiedän, että mun olis jo aika päästä oman alan töihin, mutta niitä saa lähinnä vasta ihan opiskelujen loppumetreillä, eli ehkä ensi vuonna...

Kohta lähden miestä moikkaamaan töihin ja hankin illaksi ruokatarpeita ja vielä pari ainesosaa porkkanamuffinsseja varten, joita aion vähän niinku ystävänpäivän ylläriksi tehdä miehelle, tai meille molemmille tietysti=) <3 Ihana, kun sain ystäviltäkin kortteja postin mukana ja pari tekstaria. Ne on mulle hirmu tärkeitä... Taitaa jäädä ne kukat saamatta mieheltä, ku ei se tällasista hömppäpäivistä niin perusta. Enpä silti minäkään. Täytyis sitä muutenkin rakkaitaan muistaa, ku yhtenä määrättynä päivänä.