Viikon ollut taas ilman kuntoiluja:( Joo, sellasta vuoristorataa tää mun elämä on, välillä jaksaa ja välillä ei. Eilen, ku olin illan yksin kotona vedin parisataa grammaa sipsejä ja vähän suklaata samalla kun katselin netistä Australian suurinta pudottajaa kolme tuntia. Jooh... En ole ihan terve:D. Tästä huolimatta vaaka (ihan ilman omaa lupaani kävin vaa'alla, vaikkei oo perjantai) näytti aamulla 54,9 :). Oispa kiva tosiaan saada tuo luku johonkin sinne 54:ään. Siitä on nyt yli kaks vuotta, kun oon nähnyt tuon suuntaisia lukemia punnitessani itseäni. Onpas ihanaa:)

Tän viikon mies on muualla, joten voin täysillä keskittyä ihan vain itseeni. Töissä on iltavuoroa, mutta olen päättänyt käydä lenkillä ennen töitäkin, vaikka sitten olisikin töissä ihan rättipoikki. Tämä aamu alkoi jo ihanasti, kun kuorin ihon kunnolla suihkussa ja laitoin päivettävää vartalovoidetta. Huom: päivettävää, ei itseruskettavaa, sillä ihoni on niin vaalea, että näyttäisin ihan naurettavalta niine ruskeine laikkuine, mitä itseruskettava saa aikaan. Olen nyt tosi hyvällä ja kesäisellä mielellä, kun kävin tuossa edellispäivänä kampaajallakin ja leikkautin hiukseni ihan lyhyiksi!!! Mulla ei ikinä oo ollut näin lyhyitä hiuksia ja oon innoissani ja tosi tyytyväinen:) Niskassa tuntuu vaan parin sentin hapsuja ;) Kesätukka!!! Mitähän ne sanoo töissä tänään...??

Vitsit, tuntuu, että oon saanu jostain lisää itsetuntoa tai jotain, koska en olisi ikinä uskaltanut leikata hiuksiani näin lyhyiksi joskus viis vuotta sitten. Tai leikkautinhan mä nämä about kolme vuotta sitten, mutta en todellakaan ollut silloin tyytyväinen, lähinnä kauhuissani ja vannoin, etten leikkaa enää ikinäikinäikinä. Itsetuntoni oli ihan nollassa ja tunsin itseni todella rumaksi:( Nyt on ihan toisenlainen olo:) On enemmän rohkeutta tehdä, mitä MINÄ haluan, enkä välitä enää niin paljon siitä, mitä muut ajattelevat. Sitä paitsi hiukset kasvavat aina takaisin, uusiutuva luonnonvara. Nyt kun vielä saisi otettua sen napakorun...