Olen surkea kaikessa tietokoneisiin liittyvässä.Nolostunut

Senpä vuoksi blogini näyttää todella askeettiselta ja riisutulta. Vuodatuksen kojelautakin tuolla kyselee kaikkea kummaa, että pitäis jotain uutisia lisätä ja ties mitä...hmh. Emmää jaksa. Blogilistan suosikitkin sain joskus ammoisina aikoina laitettua näkyviin tohon sivun laitaan, mut nyt nekin on kadonnu enkä tietty saanu niitä siihen enää uudestaan. Olkoon. Ehkä joskus, ku on tooosi tylsä hetki, voin koittaa ymmärtää jotain tosta blogitekniikasta.

No mut, jos edellistä ei lasketa, ni hyvä mieli jatkuu ja nousujohteisuus, vai pitäiskö sanoo lasku-. Eilen oli nimittäin punnituspäivä, sillä mikäpä siihen sopivampi kuin maanantai. Ja perjantaista oli paino jo laskenut o,6kg!!! Nyt siis paino 57,1. Tässä vaiheessa mua ei kiinnosta yhtään oliko ne vaan nesteitä vai mitä, kunhan suunta on alaspäin :).  Tänään käytiin taas reippaina kävelemässä, sama 1,5 tuntia ku viimekskin ja ilmakin oli suotusampi, ku ei ollut enää niin hurjaa pakkasta. Tuuli tosin alko yltyä loppua kohti ja lumihiutaleet putoilla, mut kotiovi oli siin vaihees jo melkein näkyvissä :) En tiiä saako mies näistä yhteisistä lenkeistä ihan yhtä paljon irti, kun sen syke on koko ajan mun sykettä alhasempi. Mun ku pitää mennä kauheeta vauhtia, et pysyn sen perässä Silmänisku

Ja jos ruoasta puhutaan... Oon huomannut, et kevyet ruoat oikeesti maistuu todella hyvältä! Johtuneeko siitä, ettei niitä syödessä tarvi potea huonoo omatuntoa, vai että ne maistuu joltain muulta ku rasvalta, mut I'm in love !!! Eilen tein uuniperunoita, höyrytettyä lohta ja bataattia ja tänään katkarapupastaa, nam ;) Sallin itelleni hiukan enemmän, jos oon ollu lenkillä tms., vaikka ylimääräsen voileivän tai jotain. Eilen tosin en tehny muuta, ku raahauduin kauppaan. Rangaistuksena sitte kärvistelin illalla omenan ja appelsiinin voimin ja olin niin lähellä, etten lipsunu siitä "pelkkiä hedelmiä kasin jälkeen". Ei ollu helppoa se... Tänään meinaan kyllä ottaa viel vähän rasvatonta jogua ja mysliä sen appelsiinin lisäks. Hahaa! :)