Ihan en noissa mitoissa ole, mutta...

...punnituksen mukaan olin lihonnut kilon!!!! Ei se mitään. En lannistu. En tehnytkään viime viikolla mitään laihtumisen eteen, joten se oli minulle ihan oikein. Ensi maanantain tuloksena pitäisi sitten olla +-0, koska aion kyllä liikkua tällä viikolla ja suht paljonkin, mutta syömiset on edelleen vähän mitä sattuu. Toivon kuitenkin, että liikunta vähentäisi makean himoani edes vähän... Jostain syystä on keittiön kaappeihin eksynyt viime aikoina kaikenlaisia kiellettyjä aineita, kuten keksejä ja suklaata, kun on vieraita varten ostettu ja ainahan niitä jää... Mieliteon hetkellä usein kahmaisen jotain sellaista porkkanoiden sijaan, kun niitä kerran on. Ei saisi olla. Mitään muuta keinoa ei ole minua estää, kuin eliminoida saatavilla olevat herkut.

Mutta olen tosiaan nyt liikkunut. Maanataina olin kävelyllä (1h15min) ja eilen kevään ekalla juoksulenkillä!!!!!!!!!!:) Oli niin houkuttelevan lämmin leuto ilma, että oli pakko kokeilla. Olin alunperin ajatellut, että juoksen vaan muutaman minuutin pätkiä, mutta oli niin hyvä fiilis ja iloinen mieli, että jaksoin 25min + 25min ja kävelin pari minsaa välissä. Hyvä minä! Tästä se lenkkikausi lähtee:) Niin ja siis, kun puhun juoksusta, tarkoitan hiljasta hölkkää, mutta juoksu kuulostaa niin paljon uskottavammalta ja stydimmältä, että tekee mieli käyttää sitä. Jumpassa en oo nyt käynyt. On ollu helpompi lähtee lenkille suoraan kotiovelta, mut huomenna kyllä pitäis... Ois tanssia:) Katsotaan...